dinsdag 18 juli 2017

Disney junior party...


Hoi allemaal, 

Ook ben ik nog bezig met mijn album van  2016 af te werken,  
dat lukt ook goed de laatste tijd ;-)

Deze project life pagina is van afgelopen november
waar we naar de Disney Junior Party gingen in Euroscoop in Genk! 
Mijn mama had 4 tickets gewonnen om gezellig naar Mickey te gaan kijken, 
helemaal geweldig want onze kleine meid kijkt enkel naar die zender ;-)
Een echte Disney fan... Met vooral Mickey, Jake, Sofia,  noem maar op.


Voor mijn pagina gebruikte ik vooral het de say cheese collectie van Simple Stories! 
Zowel de eerste reeks als de laatste reeks ;-)
Zo leuk dat het allemaal bij elkaar past en je wordt het ook niet beu om ermee te werken...



3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit, Anneke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke prijs won oma en een mooie LO maakte je ervan. Ook je LO met de restjes is mooi geworden. Weer een uitdaging om restjes op te gaan maken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

  3. good topic thanks for post for sharing on website ..
    หนังฝรั่ง

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke