woensdag 19 april 2017

Center Parcs...


Hoi allemaal, 

Na het paasweekend is dan weer de rust terug gekeerd in huis ;-)
Zondag met Paasdag gingen we een dagje naar Center Parcs De vossemeren! 
Altijd thuiskomen voor ons zo een dagje of verblijfje daar...
Het was erg leuk om pasen eens anders te vieren! 
En het was enorm lekker de brunch die we daar deden. hhmm..
Paasmaandag was het dan eitjes rapen hier thuis maar
veel zin om te rapen had onze kleine meid niet ;-) haha...

Ik maakte in de paasvakantie deze scraplayout en pocket page van ons verblijf
afgelopen herfst in Center Parcs Erperheide..
Ik vond de sketch online op de website van Simply Stories van Allison Davis! 
Erg leuk om eens een sketch te gebruiken...
Het papier is van Echo Park "Fall is in the air", zo een leuke lijn
om al je herfstfoto's mee te scrappen of leuke kaartjes mee te maken ;-)



En hier dan mijn pocket page ;-)
Hoe vinden jullie het?


Nog een hele fijne middag! 
Ik ga weer lekker aan mijn bureau zitten denk ik, want het is toch te kou buiten... Brrr...

2 opmerkingen:

  1. Prachtig layout heb je weer gescrapt Anneke....zo leuk voor later wanneer je kleine meid groot is...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie LO weer, prachtig boek wordt het zo. Wij zijn ook zo vaak in CenterParks geweest toen de kinderen klein waren, heerlijk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke