vrijdag 17 februari 2017

Valentijn 2013...


Hoi allemaal, 

Voor vandaag heb ik weer eens een PL pagina, 
Ik had deze restjes nog van het super leuke papier van 
Studiolight "Chalk"...
Ik wist ook gelijk dat ik er eens een project life pagine mee wou maken, 
dus ging ik opzoek naar de gepaste foto's!

Ik vond deze van ons valentijnstripje in 2013...
We gingen toen last minute met een speciale valentijnsactie
1 nachtje naar De kempervennen! 
We hebben erg genoten omdat we ervan uitgingen dat dit onze 
laatste valentijn ging zijn met ze'n 2tjes, wat uiteindelijk ook is geworden ;-)

Ik combineerde de restjes papier met zwart cardstock, 
ook met stickertjes van Echo Park, Doodlebug Design, ....
Hoe vinden jullie ze geworden?

 Ik vindhet ook altijd leuk om luikjes te maken waar nog leuke info of
foto's zijn verborgen, zoals je hier kan zien ;-)
Altijd een kleine extra met tekst of een leuke foto die er toch zeker bij moet! 




Nog een hele fijne dag! 

4 opmerkingen:

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke