dinsdag 7 juni 2016

Layout Lawn Fawn...



Hoi allemaal, 

Dank je wel voor de leuke verjaardagswensen! 
Zoals jullie al te zien & horen kregen had ik zaterdag een super
gezellige verjaardag... 
 Maar zondag was er nog een klein feestje met ijsjes :-)
Het weer was er perfect voor en we konden lekker buiten zitten! 

Mijn schatten hadden een hele mooie en leuke cadeau gemaakt...
Een super grote doos met allemaal leuke foto's erop 
en met confetti en geschilderd! Ze hadden er een werkje van gemaakt :-)
En dan de doos open maken 'stiekem wist ik al wat erin zat'
de verassing was anders gelopen mits er nog iemand bijna hetzelfde
cadeau had gekocht! haha... Ze wisten allemaal dus wat ik nog graag wou! 
 

En dit zat er in de doos! 
Super blij ermee!!! 
Zo kan ik al mijn spulletjes handig meenemen naar een workshop
of de beurs ;-) Daar kunnen jullie deze ook komen bewonderen...
Want op 3 september zit ik weer op het bloggersplein!! 


En  dan nu tijd voor mijn layout! 
Ik bestelde afgelopen week mijn eerste stempelsetje
van "Lawn Fawn" ze stonden al langer op mijn lijstje...
Er waren er vele uitverkocht maar ik vond deze super leuk 
en wist gelijk dat ik er in mijn project life boek mee aan de slag wou gaan ;-)

Hoe vinden jullie het?
Het papier is van Echo Park " Country Drive"






Nog een fijne en zonnige dag! 
 




3 opmerkingen:

  1. kan me best voorstellen dat je blij was ! super !
    ook je projectje is erg leuk, mooi dat de stempels bij je foto's passen ! goed gezien
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een tof verjaardags cadeau! dat merk is idd erg leuk! je hebt een leuke uitgekozen.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een super gaaf kado, heerlijk verwend door je man en dochtertje. Super leuk zeg je layout , ik moet ook echt weer wat met fotos doen , XX Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke