donderdag 31 maart 2016

Oh hello, ...


Ooh hallo, 

Ja daar ben ik weer! 
Waarschijnlijk ben ik nu onderweg naar huis of nog iets lekkers eten
na mijn dagje op de "Knotsgekke kaartendagen" in Den Bosch.
Maar ik had dit berichtje al ingepland omdat ik nog 
deze leuke creatie voor jullie heb! 

Het is een leuk paasdoosje met een nestje op :-)
Vinden jullie hem ook niet schattig?
Het nestje is van Where Ideas Bloom
en het lieve kuikentje is een stempeltje van Stampin Up! 
Het doosje heb ik ook een beetje bestempeld.
Dan nog een eierschaaltje proberen te maken, 
zodat het lijkt alsof het kuikentje uit zijn eitje komt ;-)
En dan nog een vlaggetje en klaar! 


Hopelijk hadden jullie een fijne dag op de beurs, 
of gaan jullie nog? Dan ook alvast veel plezier! 

5 opmerkingen:

  1. Wat schattig Anneke! Hopelijk heb je een leuke dag gehad op de beurs....ik ga morgen met 3 vriendinnen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je paascreatie Anneke wat een leuk nestje met dat schattige kuikentje erin...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke paascreatie's heb je gemaakt. Wat was het leuk om je in het echt te ontmoeten. Ik herkende je als eerste aan de kaart die je als header hebt. Jammer dat er weinig bloggers waren donderdag, vond het zo leuk om andere bloggers te ontmoeten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke