dinsdag 9 februari 2016

Picture Perfect!


Hoi allemaal, 
 
Afgelopen week maakte ik de winnaars van de vrijkaartjes bekend...
Maar nu kon een winnaar zelf niet meer gaan naar de beurs, 
dus mag ik haar kaartjes terug weggeven :-)
 
Ik heb weer namen geloot, maar deze keer online! 
En de winnaar is ........
 
 
Van harte gefeliciteerd Martina! 
Stuur je me een mailtje dan stuur ik je tickets door ;-) 

En dan nu weer een nieuw kaartje! 



Ik kon een heel leuk pakketje stempels van Some Odd Girl overkopen...
En dat deed ik dus ook ;-)
En deze stempel vind ik toch zooo leuk!
Wat vinden jullie ervan?
 
Het papier heb ik ooit eens gewonnen en is van Stampin Up! 
 Dan weer een leuke stans van My favorite things...
Ik kleurde deze sweetie in met mijn copics!





Ik vind ze zelf ook wel leuk geworden *bloos*
Wat denken jullie van haar?

 

Nog een hele fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Proficiat Martina!
    Ik vind die stempel geweldig. Mooie kaart
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ! gewonnen ! wat leuk ! had het niet gezien, Chantal mailde me met het goede nieuws ! toppie !
    dank je wel !
    liefs, Martina
    oh ja, een toffe kaart ook nog trouwens ! Lekker felle kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuk kaartje ! De stempel is inderdaad super !
    Gefeliciteerd Martina !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, vrolijke kaart met al die camera's. De stempel is leuk en je hebt m prachtige ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaaaa, helemaal leuk!!!!
    Je hebt er een lekker vrolijk kaartje van gemaakt. Kei leuk met de camera, en polaroid framepjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Anneke, wat een schattige en mooi ingekleurdestempeltje...prachtig geheel..
    en Martina gefeliciteerd met je vrijkaartjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke