donderdag 3 december 2015

Santa is coming...



Hoi allemaal, 

Vandaag maakte ik een kaartje met deze schattige kerstman
van Whiff of joy!
Ik kleurde hem afgelopen kerstmis al in met mijn copics, 
maar hij heeft tot vandaag liggen wachten om op een kaartje te komen! 
Het is dus vandaag zijn grote dag! :-) hahah...

Het papier is van Echo Park, 
de stempel dus van Whiff of joy, 
dan heb ik één van mijn nieuwe stanzen gebruikt! 
De lichtjes namelijk, ik vond ze op de beurs zo leuk
maar eenmaal thuis toch moeilijk om op een kaartje te verwerken...
Hopelijk vinden jullie het leuk geworden?

En dan gebruikte ik ook nog pearls van Stampin Up, 
en een leuke glitter strik van Where Ideas bloom! 
Ik vind ze erg leuk voor op kerstkaartjes te gebruiken...




3 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Anneke...wat een geinig kerstmanneke erop...
    en nou zag ik dat ik wel 2 hele leuke berichtjes van je gemist heb...
    Alsnog gefeliciteerd net de verjaardag van je kleine meisje...en daar had je een schitterend kaartje en ook een super heerlijke taart voor gemaakt....Het zal vast wel heel gezellig geweest zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart met die lieve kerstman en dat lichtjessnoer. Goed geslaagd. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart, wat heb je je kerstmannetje mooi ingekleurd, hij zal blij zijn dat hij nu op een kaart mag. Je strik op het pakje is een leuk detail.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke