zondag 20 december 2015

Pilowbox


Hoi allemaal, 
 
Gisteren heb ik een post gemist, maar dat vergeven jullie me wel niet?
Ik vind hetzelf al behoorlijk knap dat ik al bijna elke
dag van deze maand een berichtje kan plaatsen :-)
Leuke manier om het jaar af te sluiten! 
 Dus hopelijk houden we het vol! haha...
 
Deze avond ging ik ook weer even aan de slag aan mijn bureau!
En daar kwam dit leuke pilowboxje tevoorschijn...
Hoe vinden jullie hem?
 
Met 2 verschillende soorten cardstock maakte ik deze, 
het papier is van Echo Park "Keeping Cozy"
Het lieve hertje is van Stampin Up! 
Dan ook nog de tekst is van SU, pearls,
en een klein zilveren sterretje en klaar :-)
 
 


5 opmerkingen:

  1. Een prachtige pillowbox Anneke, met een super schattig hertje erop...leuk zo als cadeautje onder de kerstboom...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke