woensdag 2 december 2015

Ooh 'Two'-dles...


Hoi allemaal, 

Vandaag laat ik jullie het tweede kaartje zien dat ik maakte
voor ons kleine meisje haar verjaardag! 
Ze is ook nog altijd een grote Mickey fan, 
vooral van 'Mickey's Clubhouse' ze vind het geweldig :-)

Daarom maakte ik dit kaartje met het papier
van  'Simple Stories "Say Cheese"' 
Ik gaf de '2' oren van Mickey ;-)

 Dan nog gouden sterretjes en witte knoopjes! 
Dan ook de tekst 'Ooh two-dles'
die komt uit de reeks van Mickey mouse, 
daar roepen ze altijd "Ooh Toodles" maar ik maakte 
er een engelse 2 van ;-)
 
 



Hoe vinden jullie het?

4 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart voor een meisje van twee. Mijn kleindochter wordt ook twee en ik vond het moeilijk om een kart te maken. Is me ook gelukt. Mickey Mouse doet het ook altijd goed! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Heb een foto gezien, wat is het al een grote meid he! De tijd gaat snel!
    Proficiat Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, goed verzonnen die oortjes op de twee. Natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!
    Je prinsessenkaart en taart waren super geworden, wat zal ze genoten hebben.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, Mickey is leuk voor Klein en groot.
    Proficiat met de verjaardag van je kleine meid
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke