woensdag 9 december 2015

Nieuwe werkplek!!



Hoi allemaal, 


 Dit weekend kreeg ik een nieuwe werkplek! 
Ik zag deze bureau voorbije komen op het internet en was
meteen verkocht, snel een mailtje gestuurd en ik had hem gekocht ;-)

 Dus dit weekend gingen we hem ophalen, 
en ik heb hem gelijk gevuld! 

Maar ooh wat was het een werkje om mijn oude bureau 
leeg te halen!! Zo zie je pas wat voor spullen er allemaal in steken en
waar wat nog tussen was gestoken :-) haha..
Ik zag het op een punt niet meer zitten, 
maar nu eens zo blij dat het is gebeurd!
Opgeruimd en lekker veel ruimte in mijn nieuwe bureau! 


En zie hier mijn nieuwe plekje! 
Heb er al lekker veel aan geknutseld deze week ;-)





 Nog een hele fijne dag! 


4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, zal je zeker veel plezier aan beleven. Veel succes maar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verkocht en gekocht. Daar zal je veel plezier aan beleven. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er hartstikke mooi en opgeruimd uit! Is het daarom dat je elke dag van december een post klaar krijgt? ;-)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke