zondag 13 december 2015

Lekker eten!



Hoi allemaal, 

Een beetje later maar toch nog gelukt mijn berichtje voor vandaag! 
Vandaag heb ik een nieuwe hobby gevonden :D haha...
 
Voor mijn vriend zijn stage heb ik lekker eten gemaakt! 
Maar dan uit vilt!! 
Mijn mama had al wat eten gemaakt voor ons meisje
en ze vind het altijd geweldig om mee te spelen...
En ik vind het nu ook geweldig om te maken! 
 
Ooh en zoveel ideeën en inspiratie dat ik nog heb ;-)
Dat worden nog vele lekkere dingen hoor! 
 
En dit is het resultaat voor mijn vriend zijn klasje...
Ze kunnen deze week lekker smullen in de poppenhoek
van een hele feestmaaltijd hoor ;-) haha...
 
Hier kunnen ze doen alsof ze koekjes bakken! 
 

Natuurlijk ook lekker gezond, sla en tomaten!  

Nog een hele lekker kip erbij! 


En daar eten we natuurlijk ook nog frietjes bij :-) haha..
 
Hoe vinden jullie het?
Ik ben er toch een beetje trots op ;-)

4 opmerkingen:

  1. Een smakelijk diner...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihiiiii, maar dit ziet er wl ff super leuk uit zeg.
    Over creatief gesproken...

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gafe vilten creaties Anneke...erg leuk gedaan!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke