dinsdag 15 december 2015

Kunstwerkjes gemaakt door kleine handjes!



Hallo allemaal, 
 
Zoals de titel al doet vermoeden gaat mijn blogpost niet 
over mij vandaag ;-) 
Maar vandaag laat ik jullie 2 kunstwerkjes zien 
gemaakt door mijn kleine meid! 
 
Zoals beloofd ging ik elke dag proberen iets te posten! 
Maar gisteren is me dit niet gelukt...
Mijn handen deden ontzetten veel pijn door alle geknutsel
en geknip en ook zeker voor mijn vriend zijn stage te helpen! 
Dus heb ik ze 1 dagje laten rusten :-)

Daarom vandaag 2 mooie kunstwerkjes gemaakt door kleine handjes! 
 
Vandaag kleurde ze vrolijk mee bordjes, 
terwijl ik voor papa een paar bordjes een patroontje moest geven ;-)


En dan maakte ze dit engeltje afgelopen zaterdag toen ze bij Oma was!
Is het niet lief?
 

Hopelijk kan ik morgen ook weer aan de slag ;-) 
En dit weekend onze kerstboom eens versieren eindelijk!!
Normaal zijn we altijd bij de eerste maar dit jaar door alle drukte
is het nog steeds niet gelukt om hem te zetten..
Allé ik zou hem wel alleen kunnen zetten maar dat is jaarlijks
een traditie geworden om deze samen te zetten dus die houden we ook maar ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke