dinsdag 1 december 2015

Hoera 2 jaar!



Hoi allemaal, 

Sorry Sorry helemaal geen tijd gehad om te bloggen, 
juist genoeg tijd om kaartjes te maken en alle versiering te maken! 
Want gisteren werd onze kleine meid al 2 jaar!!!

En voorbije zondag hadden we haar verjaardagsfeestje 
en gisteren hebben we haar verjaardag nog eens met zen drie'tjes gevierd ;-)
Ze heeft heeft genoten en gesmuld van haar lekkere taart die
we zelf hebben gemaakt, maar bijna in een fiasco uitdraaide! 
Maar na al de paniek lukte het toch nog om een leuke taart te maken ;-)



En natuurlijk maakte ik ook nog een kaartje in het thema van de dag!
Het was een echt "prinses Sofia" feestje ;-)
Haar lieveling prinsesje...
Ik kleurde deze kleurplaat in met mijn copics.
Het werd ook weer eens een tagkaartje! Altijd zo leuk om te maken.
Het papier had ik nog over van haar geboortedoosjes :-)
Dan nog pareltjes, lint, roosjes, kant, charm, vlindertjes, 
en een Floral baby sprays van Where Ideas bloom! 



 En dan stempelde ik de tag vanbinnen ook nog met leuke tektjes, 
die wel toepasselijk zijn ;-)
Hoe vinden jullie het?
 

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie kleine meis. En wat ziet het er allemaal mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiep hiep hoera voor jullie jarige kleine meid!
    En wat een prachtige creaties heeft ze gekregen zeg! Ze mag maar blij zijn met zo'n creatieve ouders als jullie.
    Die kaart (en die taart) is geschikt voor een echte prinses.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze sprookjes va creaties zijn perfect gelukt voor de verjaardag van jullie prinsesje.
    Nog een dikke proficiat met de verjaardag van de kleine spruit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke