donderdag 12 november 2015

Rendiertjes....


Hoi allemaal, 
Wat een leuke reacties weer op mijn vorige kaartje! 
De hertjes op mijn voorbije kaartjes zijn van Stampin Up, 
het leuke design paper "Home for Christmas" uit de kerstcatalogus
is heel erg leuk om de kerstmannetjes en rendiertjes uit te knippen.
En dan heb je een leuk plaatjes ;-) 
Dus ze zijn eens niet ingekleurd maar vind ze wel erg leuk! 
Kijk maar eens in de catalogus en bestel ze nog snel voor hij afloopt
bij je Stampin Up demonstratrice of neem een kijkje bij Hilde ;-) 



En op mijn kaartje van vandaag sprong ook weer zo'n leuk rendiertje :-) haha! 
Het papier is van Pion, dan nog kerstlint,
tekststempel is van de SU set "Jingle all the way"
Dan nog een leuk glitterstrikje en dan nog leuke takjes

Ook wil ik graag meedoen bij 
* Holly Jolly Christmas: Ribbons and pearls
* ABC Christmas Challenge & DT call: Wild Thing!

Ik waag ook graag mijn kansje voor de design team call bij ABC Christmas
challenge's, zou leuk zijn om een heel jaar door kerstkaartjes te kunnen maken ;-)


Nog een hele fijne dag! 

14 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is dit !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief hertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een GAAF kaartje Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke, wat en schattig kaartje heb je gemaakt! Bij 52 weeks loopt ook een dt call voor kerstkaarten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan Anneke. Prettig dat je ze dan niet hoeft in te kleuren. Ik vind het net Bambi zo. Vorig jaar had ik er onderweg van Oostvoorne naar Rockanje bijna eentje op mijn voorwiel. Stak zo de straat over. Prachtig gezicht hoor. Maar was blij, dat ie net voor mijn fiets bleef. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje.
    Het rendiertje doet me een beetje denken aan de poezie plaatjes van vroeger. Een tikkie nostalgisch. Het komt ook heel mooi uit tegen het 'kranten artikel' op de achtergrond.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en leuke achtergrond. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That is the cutest reindeer ever! Love your sweet card!! Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart, leuk dat golfkarton onderaan. Leuke achtergrond en mooi dat goudkoord en ja....het hertje is zoooo lief.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a sweet creation. Thanks for playing along with us at Holly Jolly. Good luck.
    Lynn, HJ DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Superleuk kaartje met mooie details.

    grtjs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh this is beautiful, what a lovely cards. Thank you for sharing your wonderful project with us at Holly Jolly Christmas challenge Neva

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje! En zo super schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke