maandag 8 december 2014

Winter wishes!


Hoi allemaal, 

 Jullie zullen het misschien gemerkt hebben maar mijn blog deed even raar! 
Je zag enkel de foto's vandaag...

Dus nu de goede post ;-)

Ik maakte dit doosje van bekertjes die je in de Quick krijgt
wanneer je een meeneem chocolade delicious neemt!
Mijn vriend is er verzot op dus als we passeren, neemt die er meestal 1 :-) haha! 
Ik heb ze bijgehouden om te decoreren en dit is het resultaat...

Met een leuke digi van Whiff of joy "Winter Friends"
en een prachtig kerstpapiertje werd het dit leuke doosje! 
Super leuk om iets lekkers in te steken voor de komende kerst ;-)



Voor de rest nog een teksstempel van Whiff of joy gebruikt, lint, charm, sneeuwvlokjes, ..


Ook wil ik graag meedoen bij de volgende challenge's:
* Holly Jolly Christmas Challenge: Anything goes! 




Nog een hele fijne dag !
Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke