zaterdag 15 maart 2014

Scrap your stash!



Hoi allemaal, 

Vandaag is het mijn beurt weer om iets te 
tonen op het Whiff of joy blog! 
Deze keer was het "Scrap Your Stash", 
dus gebruik je restjes/spullen...

Ik heb de digi 'Henry in love' gebruikt.
Altijd al een favoriet geweest van me :-)
En het papier zijn echte restjes van My Minds Eye,
deze zijn nu echt op! 





 Dan hier mijn kaartje! 
Voor de rest heb ik nog jute, pearls, lint, bloemetjes, ... gebruikt


Ook wil ik graag mijn kaartje mee laten doen bij:
* Papertake Weekly: Bingo 'Ribbon, Free, Punched shapes


 Nog een hele fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje An!

    Geweldig afdrukje!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart, Anneke.
    Leuk gedaan.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....deze is heel erg leuk Anneke.....mooie kleurtjes ook!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart Anneke.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje Anneke ...wat een grappig stempeltje is dat en ook zoooo mooi ingekleurd....Prachtig geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had je kaartje al op facebook gezien. Maar ach... zo'n leuke kaart twee keer op een dag tegenkomen kan nooit kwaad he? Leuk gedaan!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Anneke,
    de opmerking hierboven snap ik niet. Bij mij stond op mijn blog dat ik eens moest relaxen door een bubbelbad te nemen of naar buiten te gaan. Het slaat helemaal nergens op en ik heb hem verwijderd.
    Rare lui...
    Je kaartje is hartstikke leuk. Die Henry is superleuk en de laatste restjes zijn mooi bij elkaar!
    Altijd even jammer als een mooi blokje op is, he?
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah ik zie dat je het gezien hebt...Ik zag haar op verschillende blogs. Vreemd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card Anneke :-) such a cute image and the papers and details are fabulous :-)

    thanks for joining us on the Papertake Weekly Challenge
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fabulous card! Thank you for joining us at Love to Create Challenge this week! Mo xxx
    Why not link up at the Anything Goes challenge at Left of Center this month for a chance to lots of prizes from some amazing sponsors! http://leftofcenterchallenges.blogspot.co.uk/p/loc-1st-anniversary-challenge-starting.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie restjeskaart!
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke