donderdag 6 februari 2014

Louboutin...



Hoi allemaal, 


Ik ben druk bezig met allerlei kaartjes en projectjes die ik deze 
maand zeker af moet krijgen :-)
Een paar verjaardagen deze maand en volgende maand...
Dus druk druk druk, mijn bureau is weer een rommeltje! Haha...

Vandaag wou ik nog iets in elkaar knutselen, 
voor de verjaardag van mijn schoonzus.
Zij houdt nogal van schoenen, dus ging ik op zoek
en kwam ik deze tegen! Erg leuk, en dan vooral met een rode zool ;-)
Dit is het resultaat geworden


 Het papier is van Bild Malarna, nog roosjes ervan gemaakt! 
Tekststempel van SU, plakpareltjes, ...



Aan de binnenkant heb ik een gleufje gemaakt voor centen...




Hoe vinden jullie hem?

Ook wil ik graag meedoen bij:
* Papertake Weekly: Anything goes

10 opmerkingen:

  1. Ik vind hem TOP!
    Prachtig gedaan en zeker een succes voor iemand die van schoenen houdt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Anneke! Bedankt voor de link naar de template! Kan nog wel eens van pas komen :)
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Hihi geweldig cadeau en zeker als je dan nog eens zot bent van schoenen.
    Mooie creatie hoor !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is deze leuk gemaakt ! leuk om te krijgen, leuk om te geven
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh...wat heb je dat leuk gedaan, Anneke.
    Super gaaf cadeautje geworden, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gedaan Anneke. Ik was al geen ster in surprises maken. Verzinnen wel, de rest mochten de anderen doen. hahaha. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige schoenen je gemaakt,het papier is ook ergmooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk je creatie Anneke....daar zal je schoonzus wel verrast mee zijn...heel toepasselijk al je een schoenen "tik" hebt.....

    groetjes en alvast een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke