donderdag 2 januari 2014

Whiff of joy...




Hoi allemaal, 

Ik hoop dat jullie het jaar goed hebben afgesloten en dit 
jaar goed kunnen beginnen :-)
Hier kan het begin al niet meer stuk! 
Het oude jaar hebben we goed afgesloten met de familie en 
ons kleine wondertje Fleur...

Ook begin ik het nieuwe jaar goed, 
en dit op knutselgebied ook! 
Ik mag jullie dan ook vertellen dat ik ben gekozen om 
in het nieuwe digital designteam van Whiff of Joy te zitten! 





Dit schattige muisje is één van mijn eerste stempels die ik 
kocht en ik vind hem nog altijd zo lief en schattig :-)
Dus een droom die uitkomt om met deze leuke stempeltjes te 
mogen werken dit jaar...

Ik wens jullie allemaal nog een fijn 2014!


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anneke.
    Zie uit naar je creaties.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig nieuws om het jaar mee te beginnen, Anneke. Leuk, joh, gefeliciteerd en veel succes en plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superleuk voor je Anneke...proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk voor je Anneke....gefeliciteerd en veel succes!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor je, Anneke. Veel succes er mee. Je kaarten van de laatste weken zijn ook erg leuk. Gefeliciteerd dus.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig leuk voor je Anneke!! Proficiat en voor jou het allerbeste voor 2014.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, wat gaaf ! Heel veel succes...

    En natuurlijk de beste wensen voor 2014!

    Liefs, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Anneke deze nieuwe uitdaging...veel succes ermee...Een super leuk begin voor het nieuwe jaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf nieuws !!
    Ik ben benieuwd wat je ons allemaal gaat laten zien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke