zondag 25 augustus 2013

Hiep Hiep Hoera ...


Hoi allemaal, 

Deze keer weer eens een kaartje! 
En weer eens een ander model dan vierkant of rechthoekig :-)
Voor deze kaart heb ik een digi stamp van The Stamping Bazaar.
Het papier is uit een oude tilda blok, die stilaan op geraakt...

Dan ook weer mijn nieuwe vlaggetjesstans gebruikt, 
hartjes stans van WOJ, tekststempel, roosjes, chandeliers, ...


Hier zie je de binnenkant van de kaart, 
met een labeltje waar je kan op schrijven en de vlindersstans
die bij mijn Big shot zat :-)
 


Nog een hele fijne avond!! 
 


 

7 opmerkingen:

  1. Ooooh ik ken die kaart! Hebben we die eens niet aangeleerd gekregen bij een SU workshop? Ik was 'm al helemaal vergeten. Hij was ook moeilijk te herkennen hier met jouw prachtcreatie!! Echt heel leuk omgezet met superkleurtjes!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ,

    Goh, ik sta achter op iedereen zijn blog seg, want ik laas net dat jullie een dochtertje verwachten , proficiat.
    Aan ons vroegen ze bij ons tweede zwangerschap, "is het één met vlechtjes?' ...," dan ga ze geld kosten" :-)

    Mooie kaart .

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje ! Dat modelletje ken ik nog !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,
    het is een hele lief kaartje geworden. Het model is weer eens wat anders. Het afdrukje heb je prachtig ingekleurd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk kaart, anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I have been checking out a few of your stories and its pretty clever stuff. I will make sure to bookmark your blog.
    some times its a pain in the ass to read what people wrote but this internet site is really user friendly ! .
    you are my aspiration , I own few blogs and rarely run out from to post...
    Cardsharing Server | Best cardsharing | SEO STAR SOFTWARE HOUSE | Dreambox Cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke