maandag 15 juli 2013

Wil jij mijn peter zijn?

 
 
 
Hoi allemaal, 
 
Vorige week hebben we de peters gevraagd...
We hadden 2 kadertjes gemaakt met een tekstje en echo erin, 
en zo de vraag gesteld! Ze waren er enorm blij mee :-)
 
Eerst hebben we de kadertjes geschilderd, 
daarna heb ik ze afgewerkt met Tilda papier.
Nog want lint, roosjes, charm, vlindertje ...
 

Jullie kunnen het misschien niet zo goed lezen, maar er staat
" Ik groei in mama haar buik, 
binnen enkele maanden kom ik hier ook uit! 
Dat vinden mama en papa o zo fijn, 
daarom wil ik jou ook vragen
WIL JIJ MIJN PETER ZIJN? "

 
 

Ik ga weer verder werken aan alles :-)

4 opmerkingen:

  1. Ha Anneke,
    wat een leuk idee zeg! EN natuurlijk zijn de peters vereerd. Tenminste dat lijkt me... wij kennen die traditie niet in de familie, maar in mijn omgeving hoor ik het wel. Heel bijzonder..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb ik iets gemist Anneke.....proficiat!!!, wat leuk voor jullie...wat een originele manier om de peters te vragen...prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Anneke,

    ik heb een tijdje niet kunnen geblogd waardoor ik het grote nieuws gemist heb, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    Geniet van deze mooie tijd samen met je manneke :-) Supertoffe manier om zo de peters te vragen.

    Veel geluk,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Super, om het zo te vragen, zo mooi gedaan.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke