maandag 29 juli 2013

This is paradise ...



Hoi allemaal, 

We hebben nu toch echt wel een mooie zomer vind ik :-)
lekker warm, mooi weer, ergens gaan plonsen, ....
Ook kaartjes maken heb ik vorige week volop gedaan! 


Deze heb ik vorige week gemaakt, 
vond het afdrukje tussen mijn collectie van afdrukjes 
en vond het wel eens tijd worden om deze te gaan gebruiken!!
Het afdrukje is van Whiff of joy, het papier van My little bicycle, 
dan heb ik ook eens mijn stans van strandslippers gebruikt :-)
Nog wat lint en een teksstempeltje van Whimsy Stamps ...






Nog een hele fijne en zonnige dag!
 

9 opmerkingen:

  1. Dit is nu eens een kaartje dat inderdaad bij het gevoel van deze zomer past. Mocht wel hé, aangezien de lente hier gewoon overgeslagen is :)
    Zo leuk die strandslippers!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart en zo heerlijk zomers past precies bij het weer.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, ik heb alleen een probleem om de tekst te lezen op IPad beeld ziet zwart :)
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gedaan Anneke, en het klopt nog echt met het weer ook!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super vrolijk zomerse kaart heb je gemaakt zeg!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig zomers kaartje! Leuk afdrukje ook!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk zomers kaartje, Anneke, erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke