zaterdag 13 juli 2013

Happy Birthday ...

Hoi allemaal, 
 
hier ben ik weer eens!
Tussen alle voorbereidingen van de geboortekaartjes en doosjes, 
we hebben al het papier al gesneden dus alles gaat vlotjes vooruit :-)
Vandaag nog eens een gewoon kaartje :-)
 
Deze keer heb ik een kaartje met een stempel van Wee stamps
ze zijn zo lief, vinden jullie niet?
Het papier is van Pion Design
De bloemenrand onder het afdrukje is van Unique Embellishments
voor de rest nog een randpons van Martha Steward gebruikt, 
lint en nog een tekststempeltje ...



Nog een hele fijne dag!
 

8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje zeg! Die bloemenrand rond je afdrukje is ook heel leuk!
    Blij dat de vorderingen zo vlotjes vooruit gaan!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awwwwww Anneke this is soooo super cute and so darling... Love that sweet image and your colors are perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Anneke...heel leuk dat plaatje en ook zoooooo mooi ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb het bericht geloof ik een beetje gemist maar heb even teruggelezen toen je over geboortekaartjes schreef. Waarschijnlijk heb ik het ook gemist omdat ik ook een periode wat afwezig ben geweest want wij verwachten half december ons eerste kindje :) Maar ontzettend leuk, ben benieuwd naar je geboortekaartjes als ze net zo leuk zijn als je aankondigingen komt dat vast goed. Dit is ook een leuke zeg, zo met die bloemenrand erachter!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk/lief kaartje......

    Succes met de geboortekaartjes en doosjes.....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke