vrijdag 14 juni 2013

Penny black & Markt




Hoi allemaal, 

hier ben ik weer eens! Druk bezig met kaartjes maken :-)
Heb deze week mijn schade ingehaald! haha...

Volgende week zondag 23 juni 2013 ga ik voor de eerste keer
op een marktje staan met mijn kaartjes en doosjes...
En daarvoor ben ik volop kaartjes aan het maken! 

Hier is de flyer van de markt!
Dus als jullie zin hebben om eens langs te komen ;-)

 
 
Ik heb heel mijn knutselkamer overhoop gezet en al mijn 
spulletjes eens aan het bekijken geweest, en tussen mijn afdrukjes gezocht! 
Ik kwam hier een paar afdrukjes tegen die ik vroeger al eens kleurde, 
maar nog nooit heb gebruikt... Dus de ideale gelegenheid om 
die ook eens te verwerken :-)

Hier is een afdrukje van Penny Black, dat ik zo leuk vond om te kleuren 
toen! Maar zo groot voor op een kaartje ...
Maar nu is het gelukt om deze te verwerken samen met wat
papier van Forever Friends! 
Nog wat lint, pearls, bloemetjes, ...



Wat vinden jullie ervan?

9 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje. En wat een leuke stempel.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg dat je op deze markt ga staan. Ik sta 22 juni op de Culturele dag in Oude Tonge met mijn kaarten en presentjes. Hier heb ik nog niet eerder gestaan dus ik ben reuzebenieuwd hoe het gaat lopen. Jij, heel veel succes !
    Je kaartje vind ik zooooo lief, helemaal geweldig.

    Groetjes en een fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaartje en wat een lief stempel! Succes met de markt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,
    erg leuk zeg! En dat je op een marktje gaat staan: helemaal leuk!
    Veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kaartje Anneke....wat leuk dat je op een markt gaat staan met je kaartjes, het is wel een beetje ver om een kijkje te komen nemen...

    groetjes Rosina..

    ps is het kaartje al aangekomen???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje Anneke, heel leuk!
    Veel succes op de markt.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke