donderdag 10 januari 2013

Mijn agenda



Hoi allemaal, 

zoals beloofd heb ik dan ook mijn agenda snel 
afgemaakt want had hem nodig  :-)
Ik wou eerst op al mijn nieuwe spulletjes wachten 
die ik had besteld ...
Daar zullen jullie morgen mijn nieuwe creatie van zien 
op het Krea Teja blog, en zaterdag op mijn blogje te zien!

Voor mijn agenda heb ik papier van Stampin Up gebruikt, 
het is zo lekker vrolijk met die hevige kleurtjes en bloemetjes.
Dan nog wat foto's van mij en mijn vriend erop :-)
Bloemetjes en nog knoopjes ...


Ook doet die mee bij:
Scr@p-Cards Challenge blog: min. 2 knoopjes

Nog een hele fijne dag!

 

6 opmerkingen:

  1. een heel erg leuk en persoonlijk boekje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your calendar projects look super fun Anneke. I like how you personalized them with photos. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi je agenda Anneke, leuk zo met de foto's dat maak het heel persoonlijk.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful work and love the mixing of the patterns.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Anneke,
    wat een mooi opgepimpte agenda! Je hebt het weer heel persoonlijk gemaakt en dat is altijd leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke