dinsdag 8 januari 2013

Digital Tuesday # 192

Hoi allemaal, 

hier ben ik weer! 
Erg he, we zijn alweer een nieuw jaar en ik 
heb jullie nog maar 1 ding laten zien...
Ik heb dit jaar dan ook nog niet veel geknutseld, 
heb wel een beetje vakantie gehouden en geholpen met
opdrachten voor mijn vriend zijn school :-)

Gisteren heb ik dan eindelijk weer eens geknutseld, 
en heb ik mijn eigen agenda verder afgewerkt.
Maar die zien jullie deze week wel verschijnen!

Vandaag is het de eerste challenge van dit jaar bij 
"Digital Tuesday" en daar is het thema 'een nieuw begin'.
Ik heb dit kaartje vorig jaar nog gemaakt, 
en was hem bijna vergeten op de foto te zetten 
daarmee de slechte foto! Sorry daarvoor ....
  


De digi is van Mo's Manning,
het papier is van DCWV, dan nog wat bloemetjes, 
pons van Martha Steward, pareltjes gebruikt!

Nog een hele fijne dag!

15 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Anneke! Echt een kaartje voor een nieuw begin :-) En heerlijk toch, lekker even het nieuwe jaar rustig opstarten?
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt. Leuke digi ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is echt een snoesje, ik heb jammer genoeg ook nog niet veel hobbytijd gehad, ach ja 't zal wel beteren zeker ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk babykaartje Anneke, schattig afdrukje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Anneke!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje....

    De tijd om te knutselen komt vanzelf wel weer, ik heb soms ook weleens van die weken dat er niks van komt... :)

    Ben benieuwd hoe je agenda is geworden....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi babykaartje! En de vakantie is er ook om vakantie te vieren....
      groetjes,

      Verwijderen
  7. Prachtig kaartje met dat schattige babietje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohh wat een dotje. Mooi hoor. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een grappig en leuk kaartje !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje, leuke kleuren!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig zeg! Wat een heerlijk roze kaartje heb je ervan gemaakt!
    En even iets anders doen dan knutselen en bloggen is ook wel eens lekker toch?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh so cute! Gorgeous card :o) Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje geworden helpt mij herinneren dat ik er ook nog een moet maken. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is one of my all time favorite Mo images Anneke and you have made the cutest card with it. I have that paper pad myself and it looks wonderful behind that cutie. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke