zaterdag 21 juli 2012

Oud paartje...


Hoi allemaal,

vandaag eens een kaartje met een stempeltje van 
"Mo's digital pencil", zo lief dit oude paartje :-)
Ik heb ze ingekleurd met mijn copics!
Het papier is van Prima Marketing en ik heb 
deze 2 vellen gebruikt "Pixie" & "Meeting a Fairy".
De kleuren komen nogal flets over, maar in het echt is 
die vele beter :-) Voor de rest heb ik weer mijn doohickey gebruikt!
Lint, roosjes, parels, blaadjespons, glitters, ...



Mijn kaartje doet ook mee bij:
* DP2 Challenge: Hugs & Kisses

15 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,

    Lief kaartje. Mooi geheel.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe kaartjes heb je de laatste dagen weer op je blogje gezet! Deze is ook weer super!!!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, hoe lief! Zo wil je toch samen oud worden ;) Heel mooi papier heb je er ook voor gebruikt!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Anneke, wat een liefelijk "stelletje" heel aandoenlijk...mooi ingekleurd ook....
    groetjes en fijn weekend nog....
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat hou ik van dat jonge koppel! Zo verliefd als twee tortelduiven! Schitterende stempel op een schitterende -mag ik zeggen vintage?- kaart. Mooi!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk kaartje daar ga je een oud koppeltje gelukkig mee kunnen maken.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is lovely! Great layout and I love that image and how you've coloured it. They look blissfully happy, don't they?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk stel op deze mooie kaart,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje en een leuke stempel.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enorm lieve afbeelding, een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatie! Ik vind die afbeelding ook helemaal super. Heb deze zelf ook al klaar liggen op mijn bureau om in te kleuren. Hihi.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart Anneke!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zie ze daar eens lief zitten! Wat een gezellig paartje op een prachtig kaartje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Anneke! I love the vintage-feel of this card! Great DPs! And I just adore this Mo image...I need to add it to my collection...it's going on my "wish list" right now! I'm so glad you've joined us this week at Mo's! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke