woensdag 20 juni 2012

Enjoying Spring ...



Hoi allemaal,
vandaag is het weer tijd voor "hetzelfde, maar toch anders"

Marlies en ik hebben weer gebruik gemaakt van 
dezelfde papiertjes en stempel !
Het papier is van Ruby Rock -It : August Moon "Meadowsweet"
en de stempel is van Whiff of Joy "Enjoying Spring"
gekleurd met mijn copics en ook met mijn nieuwe groene
flexmarker. Ze zijn erg leuk om mee te kleuren :-)

Verder versierd met lintroosjes, stans van Joy! Crafts,
een leuke vlinder charm, ...



Ga snel eens kijken op het Krea Teja blog en kijk wat
Marlies ervan heeft gemaakt ;-)


 Nog een hele fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke , ik had hem natuurlijk al bewonderd op ons blog .... Ik vind hem erg mooi geworden !! Wat blijft die duo-opdracht leuk om te doen he. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anneke

    mooi kaartje en vind deze stempel zeer leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke