donderdag 12 januari 2012

Sol Kaartje


Hoi allemaal,
gisteren avond werd er voor de eerst keer op de
facebook pagina van Krea Teja een sol gegeven door Raffaela!
Het was heel gezellig, je krijgt elke 10 minuten een tip over
je kaartje en je kan gezellig meepraten in de chat :-)

Dus wie allemaal facebook heeft, doe gezellig mee
de volgende keer !!!

Dit is mijn resultaat geworden.
Het papier is van Maja Design , het stempeltje
van magnolia en weer ingekleurd met mijn copics!
Het grote hart heb ik uitgesneden met mijn cricut,
ook weer mijn borderpons gebruikt.
Voor de rest nog wat roosjes, pearlpen, vlindertje,...


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Magnolia Down Under Challenge: Anything Goes
* Just Magnolia: Anything Goes

 
Nog een hele fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Stunning card, fab image and great coloring. Great details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is erg mooi geworden, leuk modelletje dit dat kende ik nog niet.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi, lief kaartje.Grappig met dat grote hart.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke, wat een schattig kaart! ZO mooi die pastelkleurtjes! De stempel is ook super!

    Groetjes,

    GerJanne

    Groetjes,

    gerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk Anneke! Die van mij staat er morgen op denk ik...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk lijkt me dat, zo'n sol. Ik vind je kaartje echt superleuk geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke