zondag 25 december 2011

Ooh denneboom, Ooh denneboom ...



Hoi allemaal,
ik wil iedereen een hele fijne feestdagen wensen!!


Vandaag heb ik weer een simpel kerstkaartje,
het afdrukje is van Forever Friends en heb ik al héél lang
ingekleurd liggen! Ik vond hem terug tussen mijn kerstafdrukjes,
en deze keer ging ik hem gebruiken :-) hihi...
Het doet me denken aan het liedje "ooh denneboom, ..."

Het papier is een combi van Basic Grey en papier
van de action! Ook heb ik mijn borderpons weer gebruikt,
en mijn crealies stans voor de bloem!!



Hier is ook een foto van mijn denneboom :-) hihi...






Nog een hele fijne dag!!!

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Anneke en je kerstboom is heel gezellig!

    Geniet van deze dag,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anneke,

    Ook voor jullie (en uw mama ) een fijne kerst !

    Mooi kaartje en ook een gezellige kerstboom !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke , wat lijkt jullie boom op die van de kaart !! Ziet er gezellig uit. En je kaart is super. Mooi ingekleurde boom.... Fijne Kerstdagen nog. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,
    Leuke kaart met leuke traditionele kleurtjes.
    De boom op je kaart lijkt veel op je eigen boom die ook heel mooi is :)
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,

    wat een leuke kaart en mooie kerstboom in het echt bij je thuis!
    Ik hoop dat je fijne dagen hebt! Geniet ervan,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk kaartje Anneke!!
    Nog fijne feestdagen.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke