zondag 18 december 2011

Kerstbeertje


Hoi allemaal,

binnen een week is het al kerstmist!!
Komen jullie ook nog een cadeau'tje of kerstkaartje tekort??

Ik nog een paar, en daarom weer maar eens een kerstkaartje :-)
Het is er ééntje met het nieuwste papier van Bo Bunny,
het glittert heel mooi! Het lieve stempeltje is van Stampavie,
en heb ik gekleurd met mijn copics.


En wisten jullie dat deze lieve stempeltjes van Stampavie nu
in de koopjeshoek bij Krea Teja staan, sommige zelfs afgeprijst tot €1 of € 2??!!
Dus hebben jullie nog een klein kerstcadeau'tje nodig dan zou
ik snel gaan rond kijken of er iets leuks tussen zit voor je! :-)



Voor de rest heb ik mijn magnolia stans gebruikt,
nog wat lint, bloemetjes en blaadjes weer geponst!
Nog een hele mooie pearlbrad en weer mijn pearlpen!




Nog een heel fijne dag!!

14 opmerkingen:

  1. Ja Anneke het is ieder jaar weer het zelfde liedje op het laatste moment er achter komen dat jeiets of erger iemand vergeten bent haha
    Wat een schatje!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anneke,

    oh wat schattig zo ! En al je vorige creaties zijn ook weer prachtig gemaakt hoor !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a sweet card this is Anneke! I love that darling image! Beautiful work as always dear! big hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Anneke,lief dat stempeltje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje!
    Het beertje is echt een schatje!
    Liefs Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zooooo lief !! wat een schattig beertje en zo mooi gekleurd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een super schattig kaartje Anneke, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje is dit weer en mooi papier is ook.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje!
    Super hoor! (En ik ga snel even kijken in de koopjeshoek :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt een heel mooi kerstkaartje en zo'n mooi papier dat je weer gebruikt hebt. Bedankt voor de tip, ik ga eens een kijkje nemen.
    Enne ja, ik kom nog heel wat kerstkaartjes te kort...zoals elk jaar :-)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke